Ben Kimim?

Erasmus meraklısı, gençlik derneklerinde erasmus+ projeleriyle ilgili çalışmalar yapıp projeler yazıp çizen, sizlere yardım için burada olan biri..

16 Temmuz 2015 Perşembe

Merhabalar!

Sevgili kader ortaklarım; Erasmus yapacak arkadaşlarım!

Öncelikle yeni açmış olduğum blog sayfama hepiniz hoşgeldiniz :) Bendeniz Polonya'da Erasmus yapacağım, gerek kendi araştırmalarım gerekse Erasmus+ projeleriyle ilgilenen bir dernekte çalışmam sebebi ile bilgi hazinem oldukça geniş ve elimden geldiğince burada sizlere yardım etmeye çalışırken kendi tecrübelerimide sizlerle paylaşacağım. Umarım güzel ve dolu dolu bir blog olur ve beğenirsiniz.


Bu noktaya kadar hangi adımlardan geçtiğimi, neler olup neler bittiğini kısaca bir anlatayım isterseniz..

-Üniversitede dil sınavı için başvurular yapıldı, tatlı heyecanlı bekleyişler başladı..
-Yazılı ve sözlü sınava girdik ikisi farklı günlerde art arda yapıldı çok tatlı heycanlardı bunlar
-Sonuçları beklemekle bir ömür geçti.. Sonuçlar açıklandı ama yerleştirmeler ve sıralama ortada yoktu..
-Ve yerleştirmelerin açıklanmasıyla koşuşturmaca başladı! Evet tam bir evrak koşuşturmacası..
-Ne zaman gelicek ne zaman gelicek derken Kabul Mektubum ve konsolosluk yazım geldi..

Bu aşamada kaldım, hibeleri bekliyorum.. 2015-2016 Eğitim döneminin Erasmus Hibelerinin eylüle doğru açıklanmasını bekliyorum. Tabii ben o kadar sabırsızım ki onu bekleyemiyeceğim direk banka hesaplarıyla başvurumu yapacağım.

Sizinde yaşadığınız bu sürecin kolay ve çabucak geçmesi dileğiyle..

Not:Sadece Polonya değil diğer ülkelerinde prosüdürlerine hakimim her türlü sorularınızı yorum olarak sorabilirsiniz(mail adreslerinizide yazarsanız daha detaylı cevap alabilirsiniz.

Sevgilerle!

erasmuscuyuz@gmail.com


4 yorum:

  1. Merhaba! bende güz dönemi Polonya da olacağım. Sadece Vize işim kaldı onun hakkında birşey soracaktım. Hangi şubeyi seçeceğimizi ( İstanbul,Ankara,G.Antep ) ikametgaha göre mi seçiyoruz yoksa okuduğumuz okula göre mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Öncelikle siteme gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim, ikametgahiniza göre seçebilirsiniz :)

      Sil
  2. Site çok güzel gerçekten yararlı bilgiler için teşekkürler..
    Benim sorum şöyle; hibeleri beklemeden başvuracağım demişsin, Polonya bankada ne kadar göstermenizi istiyor yarım dönem için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, guzel yorumlarin icin tesekkur ederim. Hibe 300euro sen 400eurodan gidecegim aya gore hesaplayip bankadan bulundursan yeterli olur. Ben 15bin gostermistim.

      Sil

About Me

erasmuscuyuz@gmail.com

Popular Posts

Designed ByBlogger Templates