Ben Kimim?

Erasmus meraklısı, gençlik derneklerinde erasmus+ projeleriyle ilgili çalışmalar yapıp projeler yazıp çizen, sizlere yardım için burada olan biri..

13 Aralık 2015 Pazar

Auschwitz - Fotoğraflar

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!

Buralarda olmadığım süre boyunca bir çok şehir gezme fırsatı buldum ve en kısa zamanda hepsini paylaşacağım ama ilk bununla başlamak istedim..

Özellikle izlediğim filmlerden sonra beni daha da derinden etkileyen bu kamp.. Resimlerden sonra söylenecek çokta söz kalmıyor aslında. Sözün bittiği yerdeyim.


 giydikleri pijamalar

 

 filmlerden de hatırlayacağınız o kapı

 


 insanların trenlerden indirildikleri o tahta

 
 elektrik gerilimiyle dolu tel örgüler..

 


 öldürülen insanların toplanan gözlükleri

 
 kullanılan fırçalar


 protezler..




 toplanan ayakkabılar..

 
 yeni bir hayat umuduyla gelen insanların bavulları..

 
 malesef kampta sadece yetişkinler değil küçük çocuklarda mahkumdu ve çalıştırılıyordu..




 insanlarin yakıldığı fırın.. fırından çıkarılıp külleri direk dökülüyor







Gerçekten insanın içini acıtan şeyler.. Geçmişimle bir kez daha gurur duydum. Bir daha böyle şeyler yaşanmaması dileğiyle..

Son olarak konuyla alakalı iki film önermek istiyorum;

-Schindler'in Listesi

-Çizgili Pijamalı Çocuk



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

About Me

erasmuscuyuz@gmail.com

Popular Posts

Designed ByBlogger Templates